مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 تیر 1400 ساعت 02:402021-07-05سياسي

واکنش همسر بشیر حسینی به شایعه مجازی


همسر سید بشیر حسینی با انتشار یادداشتی یک شایعه فضای مجازی را تکذیب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مهر، همسر بشیر حسینی داور عصر جدید شب گذشته 14 تیر با انتشار متنی سخنان منتسب به خود در فضای مجازی را تکذیب کرد.

وی در این یادداشت آورده است: امروز یک خبر سراسر کذب و متوهمانه در فضای مجازی دیدم که کانالی مجهول الهویه از قول من و در رابطه با همسرم آقای سید بشیر حسینی دروغ پردازی و عقده گشایی کرده بود.

قلم های زهرآگین و قلب های بیمار و کینه های عمیق جبهه ضدفرهنگی، این بار حریم خانواده ما را هدف گرفته و در کمال وقاحت آشیانه امن و آرام ما را که به نور اهل بیت (علیهم السلام) و خدمت به خانواده شهدا (الحمدلله) منور است، هدف گرفته.

می فهمم که همسرم در برنامه زنده یک خطای زبانی داشته و از آن عذرخواهی کرده اما این هجمه ناجوانمردانه و حمله به خیمه خانواده و بر هم زدن آرامش زن و فرزند، انتقام از سال ها تلاش همسرم در سنگر دانشگاه، رسانه و خدمت هایی است که هیچ وقت نمی خواهم رسانه ای شود و باید برای قبر و قیامتمان ذخیره شود.

این خباثت ها و خیانت ها، نه تنها مانع حرکت مجدانه و مجاهدانه همسرم در مسیر اهداف فرهنگی انقلاب اسلامی نخواهد شد بلکه قدم مرا ثابت تر و قلب مرا در همراهی تا آرمان شهادت مستحکم تر خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش همسر بشیر حسینی به شایعه مجازی

واکنش همسر بشیر حسینی به شایعه مجازی