مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 تیر 1400 ساعت 02:352021-07-05سياسي

شهرک کشاورزی بهداشت چمستان وارد فاز اجرایی شد


شهرک کشاورزی بهدشت وارد فاز اجرایی شد.

- ایسنا/مازندران مدیر عامل شرکت بهدشت چمستان گفت:شهرک کشاورزی بهدشت وارد فاز اجرایی شد.

محمد کاوه در گفت وگو با ایسنا ب بیان اینکه جلسه ای که با حضور حجت الاسلام والمسلمین شکری نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران ،فتحی پور مدیرعامل شرکت شاهد و مسئولین ستادی و همچنین کارشناسان ادارات شهرستان نور در دفتر بهدشت چمستان برگزار شد، اظهارکرد: در این جلسه در مورد نحوه برنامه های اجرایی،انتخاب پیمانکاران و مشاورین و نیروی انسانی بحث و تبادل نظر شد.

وی تصریح کرد: عملیات اجرایی این طرح بزرگ که بیش از 400 هکتار است پس از برداشت برنج شروع می شود که در این راستا از روسای ستادی شرکت شاهد و کارشناسان ادارات مختلف شهرستان نور دعوت شد تاگزارش هایی در خصوص پیشرفت کار و موانع موجود ارائه دهند.

مدیر عامل شرکت بهدشت خاطرنشان کرد: طی این نشست مقرر شد تا این افراد تحت عنوان مشاورین پس از ساعت اداری همکاری لازم را با مدیریت شرکت شاهد در جهت بهره برداری هر چه زودتر از این طرح ها داشته باشند.

کاوه افزود: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری و شعارسال امیدوارم هرچه زودتر با همکاری مسئولین شهرستانی و استانی این طرح ها به زودی تصویب و جواز نهایی صادر و عملیات اجرایی درجهت احداث شهرک بزرگ کشاورزی اجر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرک کشاورزی بهداشت چمستان وارد فاز اجرایی شد

شهرک کشاورزی بهداشت چمستان وارد فاز اجرایی شد