مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 تیر 1400 ساعت 02:102021-07-05سياسي

جوکار: قانون پرداخت یک درصد فروش معادن با جدیت در حال پیگیری است


رییس مجمع نمایندگان استان یزد از پیگیری نمایندگان یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برای اجرای قانون پرداخت یک درصد فروش معادن خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، محمدصالح جوکار عصر دیروز در نشست مجمع نمایندگان استان یزد اظهار کرد: استان یزد چهار نماینده دارد و اگر هر چهار نفر در یک راستا حرکت کرده و پیگیر مسائل کلان استان باشند، قدرت بسیار خوبی برای پیشبرد امور به وجود می آید.

وی افزود: به حمدالله ما دور نمای بسیار خوبی در سطح مجلس داریم و جایگاه های خوبی در مجلس در اختیار نمایندگان استان یزد است از جمله نماینده اردکان رییس فراکسیون گردشگری مجلس، نماینده میبد نائب رییس اول کمیسیون بهداشت، نماینده بافق رییس کمیسیون شفاف سازی و نائب رییس کمیسیون شوراها و نمیانده یزد هم رییس کمیسیون امور داخلی و رییس فراکسیون معدن مجلس هستند.

نماینده مردم خاطرنشان کرد: همدلی و همراهی برای پیشبرد امور در بین نمایندگان یزد در این دوره بسیار خوب است و قطعا این همراهی و همدلی می تواند زمینه پیشرفت مسائل استان باشد.

جوکار با بیان این که علم و فرهنگ برند اردکان است ادامه داد: در برهه ای از زمان مسیر توسعه اردکان را اشتباه رفتیم و به جای توجه بر مسائل علمی و فرهنگی، به کاشی و فولاد و چنین صنایعی تکیه کردیم که مشکلاتی هم به دنبال داشته اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوکار: قانون پرداخت یک درصد فروش معادن با جدیت در حال پیگیری است

جوکار: قانون پرداخت یک درصد فروش معادن با جدیت در حال پیگیری است