مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 تیر 1400 ساعت 21:552021-07-05پزشكي

امسال نیشابور میزبان دانشجویان رشته پزشکی خواهد بود


فرماندار نیشابور از ابلاغ رسمی صدور مجوز جذب دانشجوی پزشکی در نیشابور خبر داد و گفت: کسب مجوز رشته پزشکی و به دنبال آن ایجاد دانشکده پزشکی، زمینه تبدیل دانشکده علوم پزشکی به دانشگاه را تسریع خواهد کرد.

- علیرضا قامتی در گفت وگو با ایسنا عنوان کرد: چند سالی است که دانشکده علوم پزشکی در نیشابور ایجاد شده و راه اندازی رشته پزشکی یکی از مطالبات جدی و به حق مردم نیشابور در سال های اخیر بوده است.

وی اظهار کرد: شهرستان نیشابور نسبت به بسیاری از شهرستان های دیگر از لحاظ برخورداری از شاخصه های لازم که مدنظر وزرات بهداشت است، وضعیت مطلوب تری داشته اما به دلیل تغییر بخش نامه ها و مقررات، راه اندازی و پذیرش دانشجوی پزشکی در آن با یک سری محدودیت هایی دنبال می شد.

قامتی افزود: بعد از پیگیری های زیادی که مجموعه مدیریتی شهرستان در زمینه ایجاد رشته پزشکی داشت، در ملاقاتی که اردیبهشت ماه سال جاری با وزیر بهداشت داشتیم، این مطالبه مردم مطرح شد و پیرو این ملاقات دکتر نمکی، وزیر بهداشت، در سفری که 28 اردیبهشت ماه به نیشابور داشت، در جلسه رسمی اعلام کرد که کد رشته پزشکی برای نیشابور، سال جاری در دفترچه انتخاب رشته کنکور منظور خواهد شد.

وی ادامه داد: بعد از سفر وزیر بهداشت به نیشابور نیز پیگیری هایی انجام شد و خوشبختانه روز گذشته، 13 خرداد ماه،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امسال نیشابور میزبان دانشجویان رشته پزشکی خواهد بود

امسال نیشابور میزبان دانشجویان رشته پزشکی خواهد بود