مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 تیر 1400 ساعت 19:552021-07-05سياسي

اجرای پروژه های عمرانی قم با مصالح 100 درصد ایرانی


معاون فنی و عمرانی شهرداری قم گفت: از حدود4 سال پیش هیچ محصول خارجی در پروژه های عمرانی شهر قم که شهرداری اجرا کرده، استفاده نشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، عباس حلوایی زاده با اشاره به دغدغه های مقام معظم رهبری در اشتغال زایی و استفاده از ظرفیت های داخلی اظهار کرد: یکی از رسالت های شهرداری قم استفاده از نیروها و ظرفیت های بومی و داخلی در اجرای پروژه های عمرانی در سطح شهر است.

وی ارتقاء کیفیت تولیدت داخلی را یکی دیگر از برنامه های شهرداری دانست و افزود: امروز در محوطه سازی 100 درصد از تولیدات داخلی استان استفاده شده و توانستیم با کنترل و نظارت، کیفیت و مقاومت موزاییک را از عدد 6 به 9 و سپس 12 ارتقاء دهیم.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم، اجرای تقاطع ولیعصر (عج) را یکی از افتخارات شهرداری قم در استفاده از تولیدات داخلی و بهره مندی از متخصصان بومی استان دانست و تصریح کرد: از 6 ماه قبل از آغاز پروژه تمام مصالح داخلی را در آزمایشگاه های معتبر کشور مانند آزمایشگاه دانشگاه امیرکبیر مورد ارزیابی قرار داده و تست های بسیاری مانند آزمایش تخریب نیز انجام دادیم.

وی ادامه داد: تمام تقاطع ولیعصر(عج) با مصالح 100 درصد ایرانی احداث شده و توانستیم مشکلات تحریم را در تأمین مصالح پل سازی با استفاده از تولیدات داخلی حل کرده و از حدود4 سال پی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای پروژه های عمرانی قم با مصالح 100 درصد ایرانی

اجرای پروژه های عمرانی قم با مصالح 100 درصد ایرانی