مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 تیر 1400 ساعت 18:402021-07-05سياسي

کنگره آیت الله العظمی شاهرودی نقطه عطفی در استان سمنان/ آثاری فاخر تولید شدند


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، میزبانی شاهرود از کنگره بزرگداشت آیت الله العظمی شاهرودی را نقطه عطف فرهنگی دراستان دانست و گفت: - ، فرشید فلاح لاله زاری شامگاه دوشنبه در نشست خبری با موضوع کنگره آیت الله العظمی شاهرودی به میزبانی فرمانداری ضمن بیان اینکه این رویداد مهم روز هفدهم تیرماه در شاهرود برگزار می شود، بیان کرد: فضای باز مجموعه تازه تأسیس شهرداری شاهرود میزبان این کنگره است.

وی برگزاری این رویداد با حضور وزیر ارشاد را نقطه عطف فرهنگی و نکوداشت مفاخر شهرستان شاهرود و استان سمنان دانست و تاکید کرد: شناساندن این مفاخر به دنیا و کشور یکی از مهمترین محورهای این کنگره است.

تقدیر از مفاخر مدیرکل ارشاد اسلامی استان سمنان با بیان اینکه این کنگره از آن جهت نقطه عطف است که می تواند شروعی بر تولیدات فاخر فرهنگی حول محور نکوداشت مفاخر استان سمنان باشد، گفت: الگوسازی برای نسل جوان در زمره محورهای این رویداد است.

فلاح لاله زاری با بیان اینکه شخصیت والای آیت الله العظمی شاهرود به مثابه یکی از مهمترین مراجع تشیع دارای ابعاد و ویژگی هایی است که در این کنگره قصد داریم آنها را به جوانان بشناسانیم، گفت: آثار فاخری از جمله فیلم و کتاب از زندگی این عالم ربانی تهیه شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنگره آیت الله العظمی شاهرودی نقطه عطفی در استان سمنان/ آثاری فاخر تولید شدند

کنگره آیت الله العظمی شاهرودی نقطه عطفی در استان سمنان/ آثاری فاخر تولید شدند