مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 تیر 1400 ساعت 16:552021-07-05اقتصادي

تصویب اعتبار برای تکمیل پروژه های ورزشی رازوجرگلان


رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان رازوجرگلان از تصویب اعتبار 4 و نیم میلیارد تومانی برای تکمیل پروژه های نیمه تمام ورزشی در این شهرستان خبر داد.

- موسی الرضا رازقی در گفت وگو با خبرنگار فارس در رازوجرگلان اظهار کرد: این اعتبارات جهت تکمیل سالن چندمنظوره شهر راز حدود یک میلیارد تومان، میدان فوتبال این شهر حدود یک میلیارد تومان و برای تکمیل سالن ورزشی شهر یکه سعود نیز یک میلیارد و دویست میلیون تومان مصوب شده است.

  وی گفت: همچنین برای تکمیل پیست اسب دوانی باغلق نیز یک میلیارد و 500 میلیون تومان مصوب شد که جمعاً 4 میلیارد و 500 میلیون تومان برای تکمیل این پروژه مصوب شده است و که در سال 1400 باید اختصاص یابد و در صورت اختصاص یافتن این اعتبار، پروژه های ذکرشده بین 70 تا 80 درصد پیشرفت فیزیکی خواهند داشت.

رییس اداره ورزش و جوانان رازوجرگلان تصریح کرد: همچنین از نیمه کار بودن پنج سالن ورزشی در رازوجرگلان نیز خبر داد که در زمان سفر دولت مصوب شده بود که تنها کارهای ابتدایی آن مانند فونداسیون انجام شده و باید بودجه اختصاص یابد.

رازقی همچنین گفت: دو زمین چمن در روستاهای بچه دره و دویدخ نیز باید انجام شود که در بچه دره چمن خریداری شده و تنها نصب آن مانده است و در روستای دویدخ نیز زیرسازی انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب اعتبار برای تکمیل پروژه های ورزشی رازوجرگلان

تصویب اعتبار برای تکمیل پروژه های ورزشی رازوجرگلان