مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 تیر 1400 ساعت 16:402021-07-05سياسي

پیشرفت کشور در گرو توسعه گردشگری است


وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان گفت: شرط توسعە یافتگی و پیشرفت هر شهر در داخل و خارج کشور در گرو پیشرفت بخش گردشگری آن شهر است.

- ایسنا/کردستان وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان گفت: شرط توسعە یافتگی و پیشرفت هر شهر در داخل و خارج کشور در گرو پیشرفت بخش گردشگری آن شهر است.

علی اصغر مونسان امروز (14تیر) در آیین افتتاحیە مجتمع تفریحی، گردشگری سپهر تابناک غرب اظهار کرد: توجە بە بخش های اقامتی و امکانات گردشگری موجب شدە است کردستان بە یک مسیر و کریدور گردشگری تبدیل شود.

وی عنوان کرد: توجە بە حوزە گردشگری سبب معرفی کردستان بە عنوان منطقە گردشگری در کشور شدە است.

مونسان شرط توسعە یافتگی و پیشرفت هر شهر در داخل و خارج کشور را در گرو پیشرفت بخش گردشگری آن شهر دانست و افزود: در حال حاضر 78 پروژه گردشگری با اعتباری بالغ بر یک هزار و 500 میلیارد تومان در حال احداث است.

وی اضافە کرد: استان کردستان استانی با طبیعت و ظرفیت های گردشگری بی نظیر است کە باید بە قطب گردشگری و طبیعت گردی در کشور تبدیل شود.

مونسان با اشارە بە بزرگترین مجتمع تفریحی گردشگری سپهر تابناک غرب در شهرستان دیواندرە یادآور شد: این مجتمع بزرگترین مجتمع تفریحی گردشگری غرب کشور است کە موجب جذب گردشگران بسیاری بە این منطقە خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت کشور در گرو توسعه گردشگری است

پیشرفت کشور در گرو توسعه گردشگری است