مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 تیر 1400 ساعت 14:252021-07-05بين الملل

چین خواستار مقابله با تهدیدات سایبری آمریکا شد


وزارت امورخارجه چین روز دوشنبه خواستار تلاش جهانی برای مقابله با بزرگترین تهدید امنیت سایبری از طرف آمریکا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا از گلوبال تایمز، وزارت امورخارجه چین، آمریکا را بزرگ ترین تهدید برای امنیت سایبری جهانی خواند و از جامعه جهانی خواست با تلاش واشنگتن برای به خطر انداختن امنیت سایبری جهانی و تضعیف قوانین بین المللی مقابله کند.

وانگ ونبین سخنگوی وزارت خارجه چین در کنفرانس خبری بر سابقه کاملاً مستند ایالات متحده در مورد سرقت اطلاعات و داده ها در سراسر جهان تاکید کرد.

سخنگوی وزارت خارجه چین در حالی این سخنان را بیان می کند که تام برت معاون رییس شرکت مایکروسافت در کنگره آمریکا در ماه گذشته اعتراف کرد که در پنج سال گذشته، سازمان های اجرای قانون ایالات متحده سالانه 2400 تا 3500 دستور محرمانه برای این شرکت صادر می کنند تا بدون نظارت دادگاه های ایالات متحده از داده های شرکت ها استفاده کنند.

وانگ سخنگوی وزارت خارجه چین در مورد این اعتراف شرکت مایکروسافت گفت: بار ها ثابت شده است که ایالات متحده، شرکت ها را مجبور می کند تا به طور غیرقانونی به داده های کاربران دسترسی پیدا کنند.

وانگ افزود: در واقع ایالات متحده بزرگترین تهدید برای امنیت سایبری جهانی است و برای مدت طولانی این کشور از توانایی فناوری برای جاسو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چین خواستار مقابله با تهدیدات سایبری آمریکا شد

چین خواستار مقابله با تهدیدات سایبری آمریکا شد