مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 تیر 1400 ساعت 14:252021-07-05اجتماعي

زنده گیری سه تمساح در راسک سیستان و بلوچستان


مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان گفت: سه سر تمساح در روستای چراغان از توابع شهرستان راسک زنده گیری و در زیستگاه مناسب رهاسازی شدند.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان گفت: سه سر تمساح در روستای چراغان از توابع شهرستان راسک زنده گیری و در زیستگاه مناسب رهاسازی شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا وحید پورمردان اظهارکرد: طی چند روز گذشته سه سر تمساح نابالغ به آبگیرها و منابع آبی روستای چراغان وارد شده بودند که با اطلاع رسانی اهالی و با همکاری همیاران محیط زیست یک سر از تمساح ها بلافاصله زنده گیری و در زیستگاه مناسب رهاسازی شد.

وی ادامه داد: پس از چند روز تلاش و جست جوی آبگیرها، نهرها در روستای چراغان، بالاخره 2 سر تمساح دیگر نیز پیدا و زنده گیری که با تلاش یگان حفاظت محیط زیست شهرستان راسک در یکی از زیستگاه های مناسب رهاسازی شدند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان تصریح کرد: کاهش بارندگی و گرمای شدید هوا و کاهش چشمگیر منابع آبی موجب شده تا گاندوها برای دسترسی به منابع آبی ضمن گسترش قلمرو زیستی به منابع آبی روستاها نزدیک شوند که این موضوع موجب برخورد انسان و حیات وحش می شود، از اینرو به تمام اهالی روستاهای نزدیک زیستگاه گاندو هشدارها و آموزش های ارائه شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنده گیری سه تمساح در راسک سیستان و بلوچستان

زنده گیری سه تمساح در راسک سیستان و بلوچستان