مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 تیر 1400 ساعت 13:452021-07-05اقتصادي

راه اندازی فرهنگسراها و پارک های تخصصی/ بازار همدان ساماندهی می شود


شهردار همدان با بیان اینکه بودجه شهرداری همدان با اشاره به راه اندازی فرهنگسراهای تخصصی در شهر گفت: ساماندهی بازار از میدان باباطاهر تا میدان آرامگاه بوعلی سینا در دستور کار قرار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، عباس صوفی عصر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در سه سال و 6 ماه گذشته اقدامات متعددی در حوزه های مختلف شهری انجام شده است اظهار کرد: از ابتدای سال 97 قیمت دلار چند برابر و مشکلات اقتصادی ایجاد شد اگرچه با وجود بحران های مختلف از جمله کرونا در حوزه مدیریت شهری برای جلب رضایتمندی مردم  اقدامات لازم انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه بودجه سال 96 شهرداری همدان 440 میلیارد تومان تعیین شده بود تصریح کرد: امسال بودجه شهرداری هزار و 600 میلیارد تومان در راستای خدمت رسانی به مردم تعیین شده است.

شهردار همدان با تأکید بر اینکه چهار برابر شدن بودجه در شهرداری همدان نسبت به سایر شهرها بی نظیر است افزود: در راستای خدمت به مردم مرکز دائمی 137 در همدان برای انجام خواسته های اورژانسی شهروندان راه اندازی شده است.

وی از اقدامات مهم انجام شده در شهرداری یاد کرد و یادآور شد: 15 هزار تن آسفالت ریزی و ده ها کیلومتر پیاده راه سازی از اقدامات مهم شهرداری بود به طوری که رشد متوازن در شهر ایجاد شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی فرهنگسراها و پارک های تخصصی/ بازار همدان ساماندهی می شود

راه اندازی فرهنگسراها و پارک های تخصصی/ بازار همدان ساماندهی می شود