مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 تیر 1400 ساعت 13:202021-07-05ورزشي

نتیجه غیراخلاقی بازی پلی آف مانع صعودشاهین کرمانشاه به لیگ برتر


سرمربی تیم فوتسال شاهین کرمانشاه گفت: نتیجه غیراخلاقی بازی پلی آف مانع صعودشاهین کرمانشاه به لیگ برتر شد.

- اظهار کرد: در آخرین روز بازی های پلی آف لیگ برتر فوتسال شاهین کرمانشاه با تیم نماسازان آبادان به مصاف هم رفتند که نتیجه مسابقه 10 بر چهار به نفع شاهین کرمانشاه ثبت شد، اما با بی اخلاقی و تبانی دیگر تیم ها نتوانستیم به لیگ برتر صعود کنیم.

وی افزود: با شروع بازی تیم نماسازان آبادان فشار زیادی را به شاهین وارد کرده که شاهین کرمانشاه در ابتدای بازی یک هیچ عقب افتاد اما بازی را با قدرت ادامه داد.

سرمربی تیم فوتسال شاهین کرمانشاه گفت: با توجه به تحلیلی که از تیم حریف و ضعف آن ها در پاور پلی یعنی بازی پنج نفره داشتیم باعث شد نیمه دوم بازی تاکتیک خود را تغییر داده و به نتیجه مطلوب برسیم.

وی ادامه داد: تیم فوتسال نماسازان آبادان بازی شرافتمندانه ای را انجام داد و با قوی ترین بازیکنان خود با قدرت به میدان آمد، به طوری که حتی از بازی رفت در کرمانشاه سرحال تر بوده و قصد به ثبت رساندن آقای گلی برای یکی از بازیکنان خود را داشت.

محمودی با تاکید بر اینکه بازی در شهر تیم حریف شرایط سختی را برای شاهین کرمانشاه رقم زد، افزود: بازیکنان شاهین در دمای 50 درجه تمام توان خود را برای نتیجه دلخواه گذاشتند، طوری که 2 نفر از بازیکنان پس از بازی حال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نتیجه غیراخلاقی بازی پلی آف مانع صعودشاهین کرمانشاه به لیگ برتر

نتیجه غیراخلاقی بازی پلی آف مانع صعودشاهین کرمانشاه به لیگ برتر