مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 تیر 1400 ساعت 12:552021-07-05اجتماعي

از بازدید پروژه های شهری تا افتتاح «فرهنگسرای هنر و رسانه»


به مناسبت روز «شهرداری و دهیاری ها» خبرنگاران همدان از پروژه های عمرانی شهر بازدید و در پایان نیز «فرهنگسرای تخصصی هنر و رسانه» در پارک پرواز افتتاح شد.

- خبرگزاری فارس_ همدان، ظهر امروز خبرنگاران به مناسبت روز شهرداری و دهیاری از طرح های عمرانی شهرداری همدان بازدید کردند، در جریان این بازدید شهردار همدان و شهرداران مناطق همراه با اصحاب رسانه از روند اجرای فاز دوم پارک ارم، طرح بازگشایی بلوار شهید فهمیده، طرح تعریض بلوار ارتش، سایت موزه میدان امام(ره)، طرح ترافیکی بلوار قدر، پارک 6.

5 هکتاری کوی پردیسان و پارک 250 هکتاری اکباتان دیدن کردند.

در پایان این تور خبری، فرهنگسرای تخصصی هنر و رسانه همدان با انعقاد تفاهم نامه ای بین شهرداری همدان و خانه مطبوعات همدان در پارک پرواز افتتاح شد.

شهردار همدان در جریان این بازدید با بیان اینکه در فاز دوم پارک ارم یک آب نما و مخزن 2 هزار متر مکعبی برای جمع آوری آب های سطحی منطقه پیش بینی شده که 5 میلیارد تومان برای این پروژه در نظر گرفته شده و تا شهریورماه به بهره برداری خواهد رسید اظهار کرد: طرح بازگشایی بلوار شهید فهمیده یکی دیگر از طرح های شهرداری است که با اجرای آن مسیر میدان قائم(عج) به میدان پژوهش تعریض می شود این پروژه بالغ بر 35 میلیارد تومان هزینه دربر داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از بازدید پروژه های شهری تا افتتاح «فرهنگسرای هنر و رسانه»

از بازدید پروژه های شهری تا افتتاح «فرهنگسرای هنر و رسانه»