مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 تیر 1400 ساعت 12:552021-07-05فرهنگي

راه یابی «سامی» به شانزدهمین جشنواره بین المللی فیلم «کازان» روسیه


فیلم سینمایی «سامی» به کارگردانی حبیب باوی ساجد و به تهیه کنندگی مقداد طُرفه در بخش مسابقه اصلی شانزدهمین دوره جشنواره بین المللی فیلم «کازان» در کشور روسیه پذیرفته شد.

- راه یابی سامی به شانزدهمین جشنواره بین المللی فیلم کازان روسیه ایسنا/خوزستان فیلم سینمایی سامی به کارگردانی حبیب باوی ساجد و به تهیه کنندگی مقداد طُرفه در بخش مسابقه اصلی شانزدهمین دوره جشنواره بین المللی فیلم کازان در کشور روسیه پذیرفته شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فیلم سینمایی سامی به کارگردانی حبیب باوی ساجد و به تهیه کنندگی مقداد طُرفه در نخستین حضور جهانی خود به عنوان تنها نماینده سینمای ایران در بخش مسابقه اصلی شانزدهمین دوره جشنواره بین المللی فیلم کازان در شهر کازان در کشور روسیه به نمایش درمی آید و برای تصاحب جایزه این دوره از جشنواره، به رقابت می پردازد.

جشنواره بین المللی فیلم کازان با شعار گفت وگوی تمدن ها از طریق فرهنگ گفت وگو با هدف تبادل تجربیات فرهنگی، هنری و سینمایی بین روسیه و کشورهای مختلف و با نمایش آثار بلند سینمایی، فیلم های مستند و انیمیشنی از روزهای 14 تا 19 شهریور ماه امسال (پنجم تا 10 سپتامبر 2021) در شهر کازان در کشور روسیه برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه یابی «سامی» به شانزدهمین جشنواره بین المللی فیلم «کازان» روسیه

راه یابی «سامی» به شانزدهمین جشنواره بین المللی فیلم «کازان» روسیه