مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 تیر 1400 ساعت 11:102021-07-05سياسي

تخصیص اعتبارات ویژه توسعه شهری و روستایی از اقدامات مثبت دولت بود


شهرداری و دهیاری های قرچک طی سال های اخیر خدمات قابل توجهی به مردم ارائه دادند ، بطوری که پیشرفت های به دست آمده در قرچک قابل مقایسه با هیچ دورانی نبوده است.

- ایسنا/تهران فرماندار شهرستان قرچک گفت: شهرداری و دهیاری های قرچک طی سال های اخیر خدمات قابل توجهی به مردم ارائه دادند ، بطوری که پیشرفت های به دست آمده در قرچک قابل مقایسه با هیچ دورانی نبوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بهمن خطیبی عصر دوشنبه 14 تیر ماه در نشست هم اندیشی با شهردار و دهیاران شهرستان قرچک طی سخنانی بیان کرد: در حوزه روستایی علیرغم تمام پیگیری ها به دلیل وجود قوانین دست و پاگیر و آیین نامه های مختلف ، الحاق به بافت روستایی برای افزایش سرانه های عمومی اتفاق نیافتد ، اما با اقدامات صورت گرفته روستاهای ما در حوزه بهداشتی و درمانی، فضای سبز، امکانات فرهنگی و تفریحی منتفع شدند.

وی ادامه داد: قرچک شهرستانی مهاجرپذیر ، پرتراکم و به لحاظ اقتصادی کم درآمد است ، اما مسئولان استانی و ملی در سفرها و بازدیدهای خود اذعان دارند اقدامات خوبی برای آبادانی و رفاه شهروندان صورت گرفته که نتیجه تلاش مسئولان دستگاه های اجرایی به ویژه ادارات خدمات رسان نظیر شهرداری و دهیاری ها است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص اعتبارات ویژه توسعه شهری و روستایی از اقدامات مثبت دولت بود

تخصیص اعتبارات ویژه توسعه شهری و روستایی از اقدامات مثبت دولت بود