مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 تیر 1400 ساعت 10:452021-07-05اقتصادي

فعالیت مجدد سامانه کارا برای ثبت نام مشاغل آسیب دیده از کرونا


سامانه کارا که برای ثبت نام مشاغل آسیب دیده از کرونا و پرداخت تسهیلات در نظر گرفته شده و صاحبان مشاغل متضرر شده از کرونا می توانند تا پایان شهریورماه در سامانه کارا ثبت نام کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کاشان، مسعود خاندایی در سومین جلسه کارگروه تسهیل و رفع مختلف تولیدی و خدماتی وارد نمود که امیدواریم با کمک مردم و رعایت پروتکل های بهداشتی از این دوران سخت عبور کنیم و مردم و صاحبان مشاغل به شرایط عادی زندگی خود بازگردند.

وی در ادامه به فعالیت مجدد سامانه بهین یاب نیز اشاره کرد و افزود: سامانه بهین یاب برای اشتغال طرح های تولیدی است که کلیه بنگاه های اقتصادی دارای مجوز از سازمان صنعت، معدن و تجارت، میراث فرهنگی و گردشگری، جهاد کشاورزی، صنوف دارای مجوز که دارای طرح های نیمه تمام با بیش از 60 درصد پیشرفت فیزیکی هستند می توانند با ثبت نام خود در این سامانه نسبت به دریافت تسهیلات اقدام کنند.

خاندایی در ادامه به سومین جلسه کارگروه رفع موانع تولید شهرستان اشاره کرد و بیان داشت: کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان هر دو هفته یک بار و باهدف رفع مشکلات تولیدکنندگان و با حضور مدیران دستگاه های مربوطه تشکیل می شود که بیش از 90 درصد مصوبات این کارگروه به نتیجه رسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت مجدد سامانه کارا برای ثبت نام مشاغل آسیب دیده از کرونا

فعالیت مجدد سامانه کارا برای ثبت نام مشاغل آسیب دیده از کرونا