مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 تیر 1400 ساعت 10:102021-07-05سياسي

تلاش سازمان جنگل ها برای نهایی کردن سند جامع زاگرس تا پایان دولت


رییس سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور گفت: این سازمان تلاش دارد سند جامع بوم سازگان زاگرس را قبل از تشکیل دولت جدید به خاطر اهمیت موضوع به سرانجام برساند و مراحل تصویب و ابلاغ آن از جانب کمیته به دستگاه ها ارسال شود.

- رییس سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور گفت: این سازمان تلاش دارد سند جامع بوم سازگان زاگرس را قبل از تشکیل دولت جدید به خاطر اهمیت موضوع به سرانجام برساند و مراحل تصویب و ابلاغ آن از جانب کمیته به دستگاه ها ارسال شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا مسعود منصور در کمیته تخصصی حمایت از جنگل های زاگرس که برای بررسی و ویرایش پیش نویس سند حفاظت و مدیریت پایدار بوم سازگان زاگرس روز گذشته برگزار شد،با اشاره به اولین جلسه ستاد ملی راهبری حمایت از جنگل های زاگرس و مصوبات ابلاغی این نشست به چالش ها و مشکلات دامنگیر جنگل های زاگرس اشاره کرد و گفت: جنگل های زاگرس به دلیل کارکردهای مختلف در زمینه توسعه پایدار، تولید آب و حفظ خاک، تامین امنیت غذایی از اهمیت حیاتی بالایی برخوردار هستند و نباید تاخیر و یا وقفه ای در فرآیند مصوبات ستاد و ابلاغ آن به دستگاه های ذیربط انجام شود.

رییس سازمان جنگل ها با بیان اینکه سند حفاظت و مدیریت پایدار بوم سازگان زاگرس یک سند بالادستی است و تدوین برنامه های اجرایی در چارچوب سند پس از تصویب در س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش سازمان جنگل ها برای نهایی کردن سند جامع زاگرس تا پایان دولت

تلاش سازمان جنگل ها برای نهایی کردن سند جامع زاگرس تا پایان دولت