مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 تیر 1400 ساعت 09:502021-07-05ورزشي

آیا تیم ملی والیبال اسیر مافیاست؟ / اتهامات سنگین ستاره خط خورده در آستانه المپیک


برای حضور قدرتمند ایران در المپیک توکیو شاید بهتر این بود پس از اتهامات سنگینی که به سرپرست تیم ملی وارد شده، حتی چند هفته مانده به المپیک او را از تیم کنار می گذاشتند و از آلکنو در مقابله با بازیکن سالاری حمایت می کردند - تنها در فاصله زمانی دو هفته مانده به اعزام تیم ملی والیبال به المپیک توکیو و در اولین روز از آخرین اردوی تیم ملی والیبال، فرهاد قائمی، محمد طاهر وادی و بردیا سعادت از تیم کنار گذاشته شدند؛ قائمی که با دعوت رییس فدراسیون والیبال به آخرین اردو آمده بود وقتی حتی یک روز اجازه تمرین با تیم را پیدا نکرد، عنوان کرد مافیایی در تیم ملی وجود دارد که برای تمام اتفاقات تیم ملی برنامه ریزی می کند.

چنین مافیایی اما چقدر واقعیت دارد؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی، پیش از لیگ ملت ها فرهاد قائمی از تیم ملی خداحافظی کرد و عنوان شد دیگر برای تیم ملی بازی نخواهد کرد اما حالا می گوید با تلفن مستقیم رییس فدراسیون والیبال به اردو آمده و انتظار چنین برخوردی را نداشته است؛ او که خود تا همین سال قبل در تیم ملی به عنوان مهره نسبتا کلیدی حضور داشته عنوان می کند فضای والیبال کثیف و لجن زار شده است .

حواشی و وضعیت نگران کننده تیم ملی این سوال را مطرح می کند که منظور قائمی از مافیای هدایت گر تیم ملی والیبال که خود تا همین چند ماه قبل در پیکره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا تیم ملی والیبال اسیر مافیاست؟ / اتهامات سنگین ستاره خط خورده در آستانه المپیک

آیا تیم ملی والیبال اسیر مافیاست؟ / اتهامات سنگین ستاره خط خورده در آستانه المپیک