مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 تیر 1400 ساعت 09:402021-07-05سياسي

تبدیل منطقه آزاد ماکو به قطب صنعتی و تجاری کشور پیگیری می شود


نماینده ماکو شوط پلدشت و چالدران در مجلس شورای اسلامی گفت: - ایسنا/آذربایجان غربی نماینده ماکو شوط پلدشت و چالدران در مجلس شورای اسلامی گفت: محمد علیپور (رحمتی) امروز14 تیرماه در آیین کلنگ زنی چندین طرح سرمایه گذاری در شهرک صنایع سبک منطقه آزاد ماکو گفت: بعد از 8 سال از استقرار و فعالیت مستمر منطقه آزاد تجاری و صنعتی در این خطه پهناور امروزه شاهد آن هستیم که فعالیت های چشمگیری در حوزه تجارت و فعالیت اقتصادی صورت می گیرد.

وی با ابراز امیدواری از فعالیت های صورت گرفته در زمینه ایجاد اشتغال پایدار در منطقه به واسطه کارخانجات صنعتی مستقر در این شهرک ها گفت: اقدامات صورت گرفته باعث افتخار است که فرصت های ایجاد شده برای مردمان این منطقه می تواند مشکلات آنها را رو به رشد قرار بدهند.

به گفته نماینده مردمان ماکو، شوط، پلدشت و چالدران در مجلس شورای اسلامی، اجناسی که تا دیروز از مرز های این منطقه آزاد وارد ایران میشد امروزه همان اجناس با برند تولید ایرانی از همان مرزهای منطقه به کشور های گوناگون صادرات گسترده می شود.

علیپور اظهار کرد: جوانان تحصیل کرده بیکار این منطقه امروزه بهترین فرصت را در این کارخانجات شاهد خواهند بود تا با کار شایسته پول حلال را به خانه های خود ببرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبدیل منطقه آزاد ماکو به قطب صنعتی و تجاری کشور پیگیری می شود

تبدیل منطقه آزاد ماکو به قطب صنعتی و تجاری کشور پیگیری می شود