مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 تیر 1400 ساعت 09:252021-07-05اجتماعي

بخشی از آموزش دانش آموزان باید در مساجد انجام شود


مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به اینکه اعتقاد داریم که بخشی از آموزش باید در مسجد انجام شود، گفت: این آمادگی را داریم که در روستاها نیز از ظرفیت مدارس استفاده کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازاز حضور دانش آموزان در مدارس محروم بوده ایم، بیان داشت: در همه محلات برنامه و ظرفیت استفاده از مسجد و مدرسه را داریم.

اگر تفاهمنامه ای در این زمینه میان اداره کل آموزش و پرورش استان و ستاد هماهنگی کانون های مساجد منعقد شود، دانش آموزان می توانند از ظرفیت مسجد و کانون استفاده کنند.

وی ادامه داد: از همه اماکن و ظرفیتی که در مدارس وجود دارد، مردم می توانند استفاده کنند و در این زمینه این آمادگی در آموزش و پرورش استان وجود دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به اینکه ما اعتقاد داریم که بخشی از آموزش باید در مسجد انجام شود، اظهار داشت: ما این آمادگی را داریم که در روستاها نیز از طرفیت مدارس استفاده کنیم.

پرویز افزا سرپرست دفتر امور اجتماعی فرهنگی استانداری کرمان هم در این جلسه گفت: یکی از موضوعات مورد توجه ما بحث حاشیه شهر است که در این زمینه کانون های مساجد می توانند نقش مهم و اثرگذاری داشته باشند.

وی ادامه داد: در بحث های فرهنگی و اجتماعی مناطقه حاشیه نشین نقش مساجد دیده شده است از طرف دیگر باید از توان مردم نیز در جهت حل مشکلات مخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخشی از آموزش دانش آموزان باید در مساجد انجام شود

بخشی از آموزش دانش آموزان باید در مساجد انجام شود