مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 تیر 1400 ساعت 09:252021-07-05بين الملل

محاکمه نتانیاهو یک هفته دیگر به تعویق افتاد


جلسه بعدی محاکمه نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی که قرار بود دوشنبه هفته بعد برگزار شود، در پی کارشکنی وکلای او بار دیگر به تعویق افتاد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، دادگاه قدس اشغالی امروز اعلام کرد که برگزاری جلسه بعدی محاکمه بنیامین نتانیاهو نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی، یک هفته دیگر عقب افتاده است.

به نوشته روزنامه جدید 19 جولای (دوشنبه 29 تیر ماه) برای آن تعیین شد.

این روزنامه نوشت: اساساََ این تصمیم دادگاه بدان معنی است که روند محاکمه [نتانیاهو] تا ماه اکتبر به صورت جدی پیگیری نخواهد شد، زیرا تعطیلات تابستانی دادگاه از 21 جولای تا 1 سپتامبر خواهد بود و بسیاری از جلسات دادرسی هایی که قرار است در ماه سپتامبر نیز برگزار شوند معمولا به دلیل تعطیلات پاییزی یهودیان لغو شده اند .

بر اساس این گزارش، یک هفته تأخیر اضافه ای که در پیگیری روند محاکمه نتانیاهو افتاده، به دلیل اختلاف نظر بین دادستان و وکلای مدافع وی درباره نحوه بررسی اسناد جدیدی است که توسط شهود ارائه شده است.

به نوشته جروزالم پست، دادستانی و وکلای مدافع نتانیاهو سه ماه آوریل، می و ژوئن را برای مباحثه بر سر اسناد و مدارک گسترده ای درخصوص پرونده 4000 صرف کرده بودند و دادستان تاکید داشت که نخست وزیر سابق اسراییل از قدرت برای بهبود پوشش رسانه ای خود سوءاست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محاکمه نتانیاهو یک هفته دیگر به تعویق افتاد

محاکمه نتانیاهو یک هفته دیگر به تعویق افتاد