مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 تیر 1400 ساعت 09:252021-07-05اجتماعي

شایستگی حرکتی 500 نوآموز دختر و پسر استان یزد ارزیابی می شود


معاون تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد از ارزیابی شایستگی حرکتی 500 نوآموز دختر و پسر استان یزد در قالب برنامه سنجش سلامت جسمانی و آمادگی ورود به دبستان در سال تخصیلی جدید خبر داد.

- ایسنا/یزد معاون تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد از ارزیابی شایستگی حرکتی 500 نوآموز دختر و پسر استان یزد در قالب برنامه سنجش سلامت جسمانی و آمادگی ورود به دبستان در سال تخصیلی جدید خبر داد.

مصطفی خلیلی در جریان بازدید از مرکز سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان در پایگاه سنجش هشتم شهریور، در گفت وگو با ایسنا گفت: سنجش ویژگی های حرکتی، نیازسنجی و ثبت اطلاعات پایه حرکتی نوآموزان در بدو ورود به دبستان، می تواند در جهت کیفیت بخشی به اجرای درس تربیت بدنی با هدف بهبود ارتقاء سواد بدنی و کشف نقاط قوت و ضعف حرکتی نوآموزان پیش از دبستان، موثر بوده و بستری برای رشد و توسعه ساحت های تعلیم و تربیت را فراهم کند.

وی افزود: در همین راستا و به پیشنهاد معاونت تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش، طرح ارزیابی شایستگی حرکتی ویژه نوآموزان بد ورود به دبستان ابلاغ شد که در استان یزد مقرر شد در سال تحصیلی 1401-1400 با همکاری معاونت تربیت بدنی وسلامت اداره کل آموزش و پرورش استان وآموزش و پرورش استثنایی برای 500 نوآموز دختر و پسر بدو ورود به دبستان همز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شایستگی حرکتی 500 نوآموز دختر و پسر استان یزد ارزیابی می شود

شایستگی حرکتی 500 نوآموز دختر و پسر استان یزد ارزیابی می شود