مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 تیر 1400 ساعت 09:102021-07-05فناوري

ارتقای تکنولوژی 33 سایت همراه اول شهرستان میانه به 3G و 4G


به منظور توسعه اینترنت پر سرعت، 33 سایت همراه اول شهرستان میانه به 3G و 4G (تکنولوژی نسل سوم و چهارم تلفن همراه) مجهز شده اند.

- ایسنا/آذربایجان شرقی به منظور توسعه اینترنت پر سرعت، 33 سایت همراه اول شهرستان میانه به 3G و 4G (تکنولوژی نسل سوم و چهارم تلفن همراه) مجهز شده اند.

یوسف شکوری، مدیر مخابرات منطقه آذربایجان شرقی با اعلام این خبر، گفت: در راستای ارائه خدمات مطلوب به مشتریان همراه اول و به منظور توسعه و افزایش پوشش اینترنت پر سرعت در یک سال گذشته، 33 سایت تلفن همراه شهرستان میانه به تکنولوژی 3G و 4G تلفن همراه تجهیز شده و مورد استفاده مردم قرار گرفته اند.

وی افزود: ارتقای 9 سایت روستایی و 18 سایت شهری، ارتقای تکنولوژی برخی سایت های جاده ای و نقاط تجاری و دانشگاهی از جمله این پروژه ها است که از محل اعتبارات همراه اول در شهرستان مذکور اجرا و مورد بهره برداری قرار گرفته اند.

به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه آذربایجان شرقی، وی افزود: به منظور دسترسی به اینترنت پر سرعت در روستاها و ایجاد پوشش تلفن همراه در یکسال گذشته، از محل اعتبارات uso وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، 9 سایت جدید تلفن همراه در روستاهای شهرستان اجرا و تحویل داده شده است و تکنولوژی چهار سایت روستایی دیگر نیز به نسل های 3 و 4 ارتقاء یافته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتقای تکنولوژی 33 سایت همراه اول شهرستان میانه به 3G و 4G

ارتقای تکنولوژی 33 سایت همراه اول شهرستان میانه به 3G و 4G