مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 تیر 1400 ساعت 09:102021-07-05سياسي

کدام شغل ها اجازه فعالیت در استان تهران را ندارند؟ + دریافت لیست مشاغل


به دلیل وضعیت قرمز کرونایی و طبق توضیحات معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران گروه های شغلی 2، 3 و 4 در استان تهران اجازه فعالیت ندارند.

- جی پلاس؛ معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران گفت:گروه های شغلی 2، 3 و 4 از امروز 14 تیر 1400 به مدت دو هفته در استان تهران اجازه فعالیت ندارند.

حمیدرضا گودرزی با اشاره به شرایط قرمز کرونایی در 11 شهرستان استان تهران گفت: گروه های شغلی 2، 3 و4 از امروز در استان اجازه فعالیت ندارند.

معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران افزود: متأسفانه با وجود همه تلاش های صورت گرفته در حال حاضر 11 شهرستان استان تهران در وضعیت قرمز کرونایی است.

گروه های شغلی 2، 3 و 4 محدودیت فعالیت دارند وی با بیان اینکه شهرستان های قرمز شامل تهران، شمیرانات، ری، قرچک، دماوند، فیروزکوه و پردیس، اسلامشهر، بهارستان، پاکدشت و ورامین هستند، افزود: در شرایط قرمز شیوه نامه های های بهداشتی به این گونه است که گروه های شغلی 2، 3 و 4 محدودیت فعالیت دارند.

معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران بیان کرد: گروه های شغلی 2، 3 و 4 از امروز اجازه فعالیت ندارند و اصناف و دستگاه های نظارتی نیز باید بر اجرای این محدودیت ها نظارت کافی بکنند.

گودرزی در مورد وضعیت تردد خودروها نیز گفت: در شهرهای قرمز محدودیت تردد خودروهای شخصی با پلاک های غیربومی وجود د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کدام شغل ها اجازه فعالیت در استان تهران را ندارند؟ + دریافت لیست مشاغل

کدام شغل ها اجازه فعالیت در استان تهران را ندارند؟ + دریافت لیست مشاغل