مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 تیر 1400 ساعت 09:002021-07-05اقتصادي

مدیریت جدید آذرآب با احدی عهد اخوت نبسته است


مدیریت جدید آذرآب با احدی عهد اخوت نبسته و با یاری پروردگار متعال و با تکیه بر تخصص و تجربه فراوان چهل ساله خود در این صنعت از منافع آذرآب در تمامی زمینه ها اکیداً دفاع خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، آخرین تحولات مدیریتی در شرکت آذرآب خردادماه امسال رقم خورد و طی آن مدیرعامل و اعضای هیات مدیره این شرکت تغییر و افراد جدیدی مسئولیت امور را بر عهده گرفتند.

تغییرات مدیریتی در این مجموعه با اتفاقات و حواشی متعددی مواجه همراه بود که همین مسئله موجب شد نماینده مردم اراک، کمیجان و و حضور پررنگ تولیدات آونگان در بازار کشورهای منطقه (که بارها مورد تقدیر وزارت نیرو قرار گرفت) را فراموش و حتی ورشکستگی آونگان را که هشت سال پس از خروج اینجانب توسط سهامدار خصوصی آن اتفاق افتاد به من نسبت داده اند.

سبحانی گفت: احتمالا آن سهامدار خصوصی که باعث تعطیلی آونگان و تزلزل و انهدام بنیان های زندگی و خانوادگی پرسنل شریف آن مجموعه شد از نظر آقای کریمی باکفایت است، بهتر بود آقای کریمی در صورت آشنایی با صورت های مالی و نحوه ارزیابی مدیریت شرکت ها صورت های مالی و عملکرد هیئت مدیره ماشین سازی اراک را از سال 1384 لغایت 1393 مطالعه می کرد تا متوجه شود ماشین سازی اراک که در سال 1384 ورشکسته و مشمول ماده 141 قانون تجارت بود چگونه با تلاش صورت گرفته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیریت جدید آذرآب با احدی عهد اخوت نبسته است

مدیریت جدید آذرآب با احدی عهد اخوت نبسته است