مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 تیر 1400 ساعت 08:352021-07-05اجتماعي

کلنگ احداث مدرسه اوتیسم کرمانشاه به زمین خورد


با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش و مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه کلنگ احداث مدرسه 14 کلاسه ویژه دانش آموزان اوتیسم به زمین خورد.

- ، ظهر امروز با حضور سید جواد حسینی معاون وزیر آموزش و پرورش و رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور و مجید یزدان پناه مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه آیین کلنگ زنی مدرسه 15 کلاسه اوتیسم کرمانشاه در زمینی به مساحت سه هزار و 500 متر مربع با زیر بنای یک هزار و 35 مترمربع و با اعتبار 9 میلیارد تومان که 4.

5 میلیارد تومان توسط خیرین تأمین شده است برگزار شد.

سیدجواد حسینی در مراسم کلنگ زنی مدرسه اوتیسم کرمانشاه اظهار کرد: ساخت مدرسه همواره از کارهایی محسوب می شود که ثواب بسیاری دارد و چه خوب است که امروز به همت خیرین استان کرمانشاه برای دانش آموزان استثنایی اوتیسم در کرمانشاه مدرسه ای ساخته خواهد شد.

وی افزود: در سال 84 تنها 300 نفر از دانش آموزان اوتیسم زیر پوشش آموزش و پرورش قرار داشتند که امروز شاهد رشد 2 هزار و پانصد درصدی و زیر پوشش قرار گرفتن سه هزار دانش آموز اوتیسم در کشور هستیم.

معاون وزیر آموزش و پرورش و رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور با اشاره به اینکه 64 مدرسه اوتیسم در کشور فعال است، تصریح کرد: با بررسی های صورت گرفته در طرح از خشت تا بهشت به 210 مدرسه نیاز است که تاکنون یک صد و 48


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلنگ احداث مدرسه اوتیسم کرمانشاه به زمین خورد

کلنگ احداث مدرسه اوتیسم کرمانشاه به زمین خورد