مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 تیر 1400 ساعت 08:152021-07-05سياسي

احمد متوسلیان؛ جامع اضداد!


کار به جایی رسیده بود که حتی یکی از رزمنده ها یک قطار اسباب بازی خریده بود و صرفاً جهت اذیت کردن احمد متوسلیان، جلوی او بازی می کرد که موقع حرکت از روی کتابش عبور کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در خاطرات سردار مجتبی عسگری هم رزم حاج احمد متوسلیان می خوانیم: اگر بخواهی از حاج احمد متوسلیان بنویسی، گاهی مجبور می شوی دست هایت را از روی کاغذ برداری و ساعت ها به یک فضای خلأ خیره شوی و ندانی از کجا شروع کنی و از چه بگویی! بیش از هر چیز مدام این جمله شهید آوینی در خاطرت مرور می شود، که می گوید؛ دل مؤمن را که می شناسی، مجمع اضداد است! رحم و شدت را باهم دارد و رقت و صلابت را نیز باهم.

زلزله ای که در شانه های ستبرشان افتاده از غلیان آتش درون است؛ چشمه اشک نیز از کنار این آتش می جوشد که این همه داغ است شخصیت جالب فرمانده قصه ما همیشه کنار نیروهایش بود و دغدغه بعد فکری و عقیدتی آن ها را داشت.

چه در صحنه نبرد و چه در شستن ظرف ها، نظافت و خواب و استراحت.

به طوری که نظم و دقت در نظافت در برخی از روزهای ماه، مشخص می کرد که آن روز تمیز کردن آسایشگاه نوبت چه کسی بوده است! البته نیروهایش در آسایشگاه کم اذیتش نکردند! شلوغ کردن ها و سروصداهایی که مانع مطالعات او در وقت استراحتش نمی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احمد متوسلیان؛ جامع اضداد!

احمد متوسلیان؛ جامع اضداد!