مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 تیر 1400 ساعت 07:352021-07-05سياسي

تشکیل کارگروه های سازش محله ای در مناطق حاشیه نشین در دستور کار است


معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان جنوبی گفت: امسال تشکیل کارگروه های سازش محله ای در مناطق حاشیه نشین با هدف کاهش ورودی پرونده به دستگاه قضایی با نگاه میانجی گری و کدخدامنشی در دستور کار است.

- ایسنا/خراسان جنوبی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان جنوبی گفت: امسال تشکیل کارگروه های سازش محله ای در مناطق حاشیه نشین با هدف کاهش ورودی پرونده به دستگاه قضایی با نگاه میانجی گری و کدخدامنشی در دستور کار است.

حجت الاسلام یدالله وحدانی نیا، امروز دوشنبه 14 تیر در اولین کارگروه پیش بینی و پیشگیری از گسترش بافت های ناکارآمد شهری اظهار کرد: سابقه حاشیه نشینی در ایران به اواخر دهه 1340 و اوایل دهه 1350 برمی گردد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان اینکه حاشیه نشینی دلایل مختلفی از جمله فقر، خشکسالی، توزیع ناعادلانه ثروت و امکانات، بیکاری و نبود نظارت کافی در حوزه بحث تصرف اراضی دارد، تصریح کرد: گسترش پدیده حاشیه نشینی، ناخواسته بسیاری از آسیب های اجتماعی مانند جرم، فساد، فحشا، اعتیاد، خشونت را هم به دنبال دارد و متاسفانه پتانسیل هرگونه آسیب اجتماعی در این نواحی بالاست.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان جنوبی افزود: متولیان امر زمین باید برای حفظ و صیانت از اراضی تحت مالکیت خود دقت و مرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل کارگروه های سازش محله ای در مناطق حاشیه نشین در دستور کار است

تشکیل کارگروه های سازش محله ای در مناطق حاشیه نشین در دستور کار است