مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 تیر 1400 ساعت 07:352021-07-05اجتماعي

ضدعفونی کردن شهر زیرزمینی تا عادی شدن شرایط کرونا متوقف نمی شود


روند ضدعفونی کردن تمامی ایستگاه ها و قطارهای شبکه متروی تهران و حومه براساس پروتکل های ابلاغی تا زمان عادی اعلام شدن وضعیت توسط ستاد ملی مقابله با کرونا ادامه دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبیشتر به مساله انتقال ویروس از طریق هوا و دستگاه تنفسی تاکید می شود و ما نیز از مسافران می خواهیم دستورالعمل استفاده از ماسک را ایستگاه ها و واگن های مترو جدی بگیرند و ضمن پرهیز از سفرهای غیر ضرور در ساعات پیک در صورت مشاهده ازدحام جمعیت برای سوار شدن به قطار عجله نکنند و تا آمدن قطار بعدی صبر کرده تا واگن های خلوت تر را انتخاب کنند.

مدیر عامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه گفت: قطارها روزانه در چند نوبت، با دو روش خشک و تر در سیستم های مکانیزه شستشو، نظافت و ضدعفونی می شوند، همچنین نظافت و ضدعفونی تمامی قطارها در ایستگاه های ابتدایی و انتهایی هرخط نیز به صورت خشک انجام می شود.

وی با اشاره به اینکه تمامی ایستگاه ها، قطارها و تجهیزاتی که مسافران با آن در ارتباط هستند از جمله هندریل پله برقی ها، گیت ها، صندلی ها، پله های ثابت و دستگاه های شارژ بلیت نیز ضدعفونی می شوند خاطرنشان کرد: ضدعفونی کردن فضای ایستگاه ها و واگن ها و دیگر وسایل موجود در قطارها بر اساس استانداردها و دستورالعمل های ابلاغی وزارت بهداشت و درمان آموزش پزشکی در زمینه ضدعفونی انج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضدعفونی کردن شهر زیرزمینی تا عادی شدن شرایط کرونا متوقف نمی شود

ضدعفونی کردن شهر زیرزمینی تا عادی شدن شرایط کرونا متوقف نمی شود