مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 تیر 1400 ساعت 07:352021-07-05اجتماعي

کاهش دما از فردا سه شنبه تا جمعه همراه با رگبار پراکنده و رعدوبرق در گلستان


رییس گروه پیش بینی اداره کل هواشناسی استان گلستان از کاهش دما از فردا سه شنبه تا جمعه همراه با رگبار پراکنده و رعدوبرق در گلستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان،  محمودمحمد قلی پور در نشست پیش آگاهی و کمیته بحران هواشناسی استان گلستان اظهار کرد: براساس خروجی آخرین الگوها و نقشه های پیش یابی امروز دوشنبه 14 تیرماه با تقویت سیستم کم فشار تابستانه دمای هوا افزایشی بوده و در نقاط شرقی استان در گرم ترین ساعات دمای هوا امروز به 50 درجه سانتیگراد خواهد رسید که همراه با وزش باد نسبتا شدید بوده و در نواحی شمالی استان همراه با پدیده گردوخاک و خیزش ریزگردها خواهد بود.

* احتمال آبگرفتگی معابر و افزایش رواناب پیش بینی می شود وی افزود: از اواخر وقت امروز دوشنبه 14 تیرماه به تدریج هوای استان تحت تاثیر امواج پرفشار و مرطوب قرار گرفته و فردا سه شنبه کاهش محسوس دما (10 درجه سانتیگراد) رخ داده و متعاقب آن تا آخر هفته روند کاهشی تدریجی دمای هوا رخ خواهد داد.

قلی پور گفت: رگبار و رعدوبرق پراکنده و وزش باد موقتی نسبتا شدید به خصوص در نواحی کوهستانی و کوهپایه ای از دیگر اثرات این سامانه بوده که احتمال آبگرفتگی معابر و افزایش رواناب نیز پیش بینی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش دما از فردا سه شنبه تا جمعه همراه با رگبار پراکنده و رعدوبرق در گلستان

کاهش دما از فردا سه شنبه تا جمعه همراه با رگبار پراکنده و رعدوبرق در گلستان