مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 تیر 1400 ساعت 07:252021-07-05سياسي

احیاء کارخانه ارج با اقدامات دستگاه قضایی


رییس دبیرخانه ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان تهران از احیاء کارخانه ارج در پی اقدامات دستگاه قضایی خبر داد.

- رییس دبیرخانه ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری تهران اعلام کرد احیاء کارخانه ارج با اقدامات دستگاه قضایی رییس دبیرخانه ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان تهران از احیاء کارخانه ارج در پی اقدامات دستگاه قضایی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی و رسانه دادگستری، محسن مقدس رییس دبیرخانه ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان تهران از احیاء کارخانه ارج در پی اقدامات دستگاه قضایی خبر داد.

وی تمرکز بر تولید را شرط دستیابی به اقتصاد پویا و پیشرفت دانست و گفت: تولید، اساس اقتصاد و اقتصاد نیز بنیان اساسی کشور است و از این رو دستگاه قضایی در حوزه های اداری موضوع فسادستیزی را بر عهده دارد.

رییس دبیرخانه ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان تهران با تاکید بر اینکه دستگاه قضا حافظ نظم در امور اقتصادی است، اظهار کرد: این دستگاه از طریق سازمان بازرسی و دادستانی ها به مفاسد حوزه اقتصادی ورود کرده و از اقتصاد سالم حمایت می کند.

مقدس با اشاره به اینکه اقدامات دستگاه قضایی منجر به احیاء کارخانه ارج شد، افزود: در روزی که دستگاه ها و ماشین آلات بسیار بزرگ این شرکت را مصادره می کردند، از طریق معاونت اقتصادی مطلع شدیم و ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احیاء کارخانه ارج با اقدامات دستگاه قضایی

احیاء کارخانه ارج با اقدامات دستگاه قضایی