مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 تیر 1400 ساعت 07:102021-07-05اقتصادي

مترو قم تا آذر ماه آماده مسافرگیری است


مدیرعامل سازمان قطار شهری قم از پایان ریل گذاری تونل مترو تا دو هفته آینده و همچنین آغاز تست گرم در پایان مرداد ماه سال جاری سخن گفت و وعده داد حدود سه ماه پس از انجام تست گرم، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، منصور درویشی که در نشست رسمی و علنی امروز شورای اسلامی شهر قم سخن می گفت با بیان گزارشی از آخرین وضعیت پروژه قطار شهری قم خاطر نشان کرد: خوشبختانه موضوع اوراق مشارکت این پروژه در مراحل پایانی خود است و إن شاء الله تا دو هفته آینده می توانیم 450 میلیارد تومان از این محل را در حساب سازمان قطار شهری قم داشته باشیم.

وی با اشاره به این که فاز نخست خط یک مترو قم با دو ایستگاه اصلی و 4 ایستگاه عبوری راه اندازی می شود اظهار کرد: خوشبختانه ایستگاه میدان مطهری از این فاز به مراحل پایانی خود رسیده و شاهد حدود 93 درصد پیشرفت فیزیکی است.

مدیرعامل سازمان قطار شهری قم افزود: 100 درصد کارهای مطالعاتی بخش دپو و سوله پارکینگ سازمان با مساحتی چند هکتاری انجام شده است و البته هماهنگی با سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری قم برای اجرای فضای سبز در این محوطه ادامه دارد.

وی با تاکید بر این که برخی اقدامات انجام شده در پروژه قطار شهری قم، برای اولین بار در کشور انجام می شود یادآور شد: در تهیه و تأمین تجهیزات این پروژه سعی شده تا استفاده از تجهیزات د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مترو قم تا آذر ماه آماده مسافرگیری است

مترو قم تا آذر ماه آماده مسافرگیری است