مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 تیر 1400 ساعت 07:052021-07-05فرهنگي

جبران خسارت گروه ها با کیست؟/ با گفتن از جنگ حرف امروز را زدیم


علیرضا معروفی با اشاره به اینکه در نمایش «تن ها» شکنجه 8 رزمنده را در یک سلول یک در یک متر مربع به نمایش می گذارد، عنوان کرد در این اجرا به واسطه اثری با موضوع جنگ حرفی انسانی مطرح می شود.

- علیرضا معروفی با اشاره به اینکه در نمایش تن ها شکنجه 8 رزمنده را در یک سلول یک در یک متر مربع به نمایش می گذارد، عنوان کرد در این اجرا به واسطه اثری با موضوع جنگ حرفی انسانی مطرح می شود.

علیرضا معروفی کارگردان نمایش تن ها که اجرای نمایشش در تالار سایه مجموعه تئاتر شهر به دلیل قرمز شدن شهر تهران متوقف شده است در این باره به خبرنگار مهر گفت: اولین آسیبی که تعطیلی تئاتر با این شرایط به ما می زند، آسیب مالی است و دومین آسیب، آسیب روحی روانی خواهد بود.

فکر می کنم در حال حاضر تنها جایی که در تهران به صورت کامل تعطیل است، تئاتر و سینماست و حتی آبمیوه و بستنی فروشی ها و مراکز تعویض پلاک نیز که جزو گروه شغلی شماره 2 هستند در این روزها تعطیل نیستند در حالی که تئاتر و سینما خیلی امن تر از مشاغلی است که من نام بردم چون با نصف ظرفیت سالن تماشاگر می پذیرد، همه با ماسک به سالن ها وارد می شوند و با فاصله از هم روی صندلی ها می نشینند و بعد و قبل از اجراها نیز سالن ضدعفونی می شود بنابراین هیچ خطر جانی ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جبران خسارت گروه ها با کیست؟/ با گفتن از جنگ حرف امروز را زدیم

جبران خسارت گروه ها با کیست؟/ با گفتن از جنگ حرف امروز را زدیم