مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 تیر 1400 ساعت 06:552021-07-05ورزشي

ایجاد سبک کاری؛ راهکار پایداری هنرجویان در بازار


یک فعال حوزه قلم زنی بر روی مس گفت: هنرجویان با ایجاد سبک کاری خودشان می توانند در بازار پایدار بمانند.

- در سومین سلسله نشست رویداد دیدار مرکز منش جهاددانشگاهی زنجان عنوان شد؛ ایجاد سبک کاری؛ راهکار پایداری هنرجویان در بازار ایسنا/زنجان یک فعال حوزه قلم زنی بر روی مس گفت: هنرجویان با ایجاد سبک کاری خودشان می توانند در بازار پایدار بمانند.

ارتقای مهارت های فردی و اجتماعی جوانان و نیز استفاده هرچه بیشتر از ظرفیت های عظیم نیروی جوان، مستعد و تحصیل کرده کشور در راستای تحقق توسعه پایدار فرهنگی، آموزشی، اجتماعی، ورزشی، کارآفرینی و اشتغال، یکی از اهداف تفاهم نامه منعقده بین وزارت ورزش و جوانان و جهاددانشگاهی است.

در این راستا مرکز نوآوری و شکوفایی جهاددانشگاهی زنجان (منش)، موضوعاتی از قبیل مشارکت در برگزاری نشست های تخصصی، همایش ها، سمینارها، کارگاه ها، دوره های آموزشی، فرهنگی، کارآفرینی و اشتغال، همچنین استفاده از توانمندی های علمی، تخصصی و تجربیات جهاددانشگاهی را در راستای اهداف و برنامه های توسعه ای حوزه جوانان بر عهده دارد.

برگزاری کارگاه ها و رویدادهای آموزشی کارآفرینی و مهارت های کسب و کار ویژه جوانان علاقه مند به کارآفرینی در حوزه های مختلف از قبیل رویداد دیدار در قالب بازدید حضوری از تجربیات موفق کارآفرینی،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد سبک کاری؛ راهکار پایداری هنرجویان در بازار

ایجاد سبک کاری؛ راهکار پایداری هنرجویان در بازار