مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 تیر 1400 ساعت 06:402021-07-05اقتصادي

باغ ویلا ها عامل مهم کمبود آب روستاهای بوشهر


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر در خصوص باغ ویلاها گفت: یکی از بزرگترین مشکلات استان ایجاد باغ ویلاهای غیر مجاز در روستاها است که این امر موجب شده تا در صرفه جویی آب دچار مشکل شویم و از جهتی باعث کمبود آب شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبرگزاری فارس از بوشهر، عبدالحمید حمزه پور صبح امروز در نشست خبری در خصوص وضعیت کمبود آب در استان اظهار داشت: طبق شاخصه های بین المللی اگر سرانه مصرف آب هر فرد در کشوری به هزار متر مکعب برسد آن کشور دچار بحران کمبود آب خواهد بود و متاسفانه این رقم در کشور ما اکنون وجود دارد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر بیان داشت: با وجود اینکه 40 درصد آب hستان وابسته به استان های همجوار است اما با تلاش هایی که داشته ایم با همکاری مردم الحمدالله توانسته ایم بر این بحران غلبه کنیم.

وی در خصوص نوسازی شبکه آب روستایی ابراز داشت: طی سالهای اخیر در روستاهای استان بوشهر 150 تا 200 کیلیومتر در روستاهای استان نوسازی شبکه داشته ایم.

حمزه پور در خصوص اعتبارات شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: در سال قبل حدود 200 میلیارد اعتبار داشته ایم اما با تلاش های نمایندگان استان بوشهر در مجلس این رقم به 500 میلیارد تومان افزایش داشته که این اعتبارات از بودجه ملی است و قطعاً در طول سال افزایش خواهد یافت، امیدواریم بتوانیم با وجود این اعت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باغ ویلا ها عامل مهم کمبود آب روستاهای بوشهر

باغ ویلا ها عامل مهم کمبود آب روستاهای بوشهر