مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 تیر 1400 ساعت 06:402021-07-05اقتصادي

گلایه صنایع گیلان از خاموشی ها/ خسارت را چه کسی جبران می کند؟


مسئولان حوزه صنعت استان گیلان با گلایه از خاموشی ها و بی نظمی در این زمینه، خواستار برنامه ریزی صحیح برای جلوگیری از بروز خسارت های بیشتر شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فرهاد دلق پوش پیش از ظهر دوشنبه در نشست بررسی چالش های قطع برق صنایع گیلان با اشاره به اینکه صنایع کوچک و متوسط استان قدرت خرید و نصب ژنراتور را ندارند، اظهار کرد: متأسفانه قطع برق صدمات فراوانی به این صنایع وارده کرده است.

رییس سازمان صمت گیلان با اشاره به اینکه 70 درصد صنایع مستقر در استان جز صنایع کوچک و متوسط هستند، افزود: آستانه مقاومت صنایع بی نهایت نیست.

مدیران صنعت برق در استان گیلان باید تصمیمات بهتری برای این موضوع اتخاذ کنند.

وی با تأکید بر جلوگیری از بی نظمی در قطعی برق، گفت: صنایع در این زمینه مطالبات به حقی دارند و مدیران صنعت برق می توانند به جای قطع هر روزه برق در صنایع با برنامه ریزی یک روز در هفته این کار انجام دهند تا صنایع بتواند برنامه ریزی برای تعطیلی فعالیت و نیروی انسانی را انجام دهد.

دلق پوش با بیان اینکه باید از سهم مصرف برق صنایع در ضرایب محاسباتی با تعصب دفاع شود، تصریح کرد: ما جز استان های تولیدکننده برق هستیم بر همین اساس انتظار این است که قطعی برق کمتری برای استان در نظر گرفته شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلایه صنایع گیلان از خاموشی ها/ خسارت را چه کسی جبران می کند؟

گلایه صنایع گیلان از خاموشی ها/ خسارت را چه کسی جبران می کند؟