مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 تیر 1400 ساعت 06:352021-07-05بين الملل

مایکل کوهن حالا از دولت فدرال آمریکا 20 میلیون دلار می خواد


مایکل کوهن، وکیل و دستیار سابق دونالد ترامپ از دولت فدرال آمریکا برای دریافت 20 میلیون دلار غرامت و بر مبنای وارد ساختن این اتهام به دولت رییس جمهور سابق مبنی بر فرستادنش به زندان به خاطر نوشتن کتابی انتقادی درباره او، - شکایت کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از بیزینس اینسایدر، در دسامبر 2018 مایکل کوهن، وکیل و دستیار سابق دونالد ترامپ، رییس جمهور سابق آمریکا بعد از محکوم شناخته شدن از بابت چند جرم شامل دروغگویی به کنگره، به سه سال زندان محکوم شد.

با این حال به دنبال شیوع ویروس کووید-19 در محل زندان کوهن در ایالت نیویورک، او در ماه مه 2020 بر مبنای مرخصی آزاد شده و اجازه گذراندن مابقی مجازاتش را در حبس خانگی در منهتن پیدا کرد.

با این حال کوهن در جریان مذاکرات درباره شرایط حبسش در ماه ژوییه گذشته، بعد از خودداری از موافقت با شرایط حبسش به زندان بازگردانده شد.

به گفته لنی دیویس، یک دستیار کوهن، او از امضای یک توافق در ممنوع ساختن کار کردنش روی کتابش درباره ترامپ خودداری کرده بود.

با این حال کتاب کوهن تحت عنوان بی وفا سرانجام در ماه سپتامبر منتشر شده و حاوی روایاتی گزنده درباره ترامپ بود.

شرکت ترامپ بر اساس گزارشها برای کوهن در زندان چند بار نامه انصراف فرستاده و ادعا کرده بود که نوشتن این کتاب ناقض توافق عدم افشایی است که کوه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مایکل کوهن حالا از دولت فدرال آمریکا 20 میلیون دلار می خواد

مایکل کوهن حالا از دولت فدرال آمریکا 20 میلیون دلار می خواد