مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 تیر 1400 ساعت 06:152021-07-05سياسي

کاسبان کنکور از جان داوطلبان چه می خواهند؟!


هر ساله همزمان با برگزاری کنکور، موضوع لو رفتن یا خرید و فروش سئوالات و دفترچه ها به یکی از حاشیه های اصلی کنکور در فضای مجازی تبدیل می شود، حاشیه هایی که تا چند روز پس از برگزاری این آزمون ادامه دارد.

- کنکور 1400 نیز از این حواشی بی نصیب نماند و کانال های زیادی در فضای مجازی اقدام به خرید و فروش سئوالات جعلی کنکور کردند و در این بین تعدادی از کانال ها ادعای لو رفتن سئوالات کنکور همزمان با برگزاری آزمون آن روز را نیز مطرح می کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، موضوع لو رفتن سئوالات کنکور و دفترچه ها در فضای مجازی هر ساله با نزدیک شدن به زمان برگزاری کنکور -که یکی از مهم ترین و حساس ترین آزمون ها در ایران به شمار می رود-، مطرح می شود و ما شاهد رشد قارچ گونه انواع شبکه ها، سایت ها و کانال های فروش سئوالات کنکور و یا ادعای لو رفتن سئوالات این آزمون سرنوشت ساز هستیم.

این حواشی قبل از شروع شدن فرآیند برگزاری پنجاه و یکمین کنکور نیز مطرح شد و کانال های زیادی در فضای مجازی اقدام به خرید و فروش سوالات جعلی کنکور کردند به طوری که سقف و کف قیمت های اعلامی این کانال ها تا چندین میلیون نیز اعلام شد.

اما در نهایت عده ای داوطلب از خرید این سوالات متضرر شدند و تعدادی از باندهای فروش سئوالات توسط نیروهای انتظامی و اطلاعاتی کشور دستگیر شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاسبان کنکور از جان داوطلبان چه می خواهند؟!

کاسبان کنکور از جان داوطلبان چه می خواهند؟!