مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 تیر 1400 ساعت 06:052021-07-05سياسي

پیشگیری از ساخت و ساز های غیر مجاز را بر تخریب مقدم بدانیم


پیشگیری از ساخت و ساز غیر مجاز را بر تخریب مقدم بدانیم و در این راستا دستگاه های اجرایی باید هوشیارانه تر عمل کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگارمهر، حجت الاسلام یدالله وحدانی نیا صبح دوشنبه درکارگروه پیش بینی و پیشگیری از گسترش بافت های ناکارآمد شهری اظهار کرد: قصه پر غصه حاشیه نشینی از اواخر دهه 40 و اوایل 50 در کشور به عدم تعادل جمعیتی بین شهر و روستا به وجود آمد.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان جنوبی با بیان اینکه حاشیه نشینی به همراه خود جرایمی چون سرقت، قاچاق و اعتیاد و … را به همراه دارد، بیان کرد: خوشبختانه کرونا با همه سختی های خود موجب بازگشت به روستاها و پرهیز از گسترش حاشیه نشینی شد.

وحدانی نیا گفت: فقر، بیکاری، توزیع ناعادلانه ثروت مهاجرت از روستاها و شهرهای کوچک را به همراه دارد و این مهاجرت ها نیز بی شک موجب حاشیه نشینی در شهرهای بزرگ می شود.

وی افزود: از رسانه ها و به ویژه رسانه ملی درخواست می کنیم که پیگیر باشند که دستگاه های مسئول در حوزه پیشگیری از گسترش بافت های فرسوده و حاشیه نشینی چه اقدامی انجام دادند تا با این اقدام شاهد عملکردهای بهتری باشیم.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان جنوبی با اشاره اینکه برخی از بافت های فرسوده محل رفت و آمد افراد معلوم الحال شده است، افزود: برخی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشگیری از ساخت و ساز های غیر مجاز را بر تخریب مقدم بدانیم

پیشگیری از ساخت و ساز های غیر مجاز را بر تخریب مقدم بدانیم