مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 تیر 1400 ساعت 06:052021-07-05اجتماعي

کلنگ احداث «مدرسه اوتیسم» در کرمانشاه به زمین زده شد


طی مراسمی با حضورمعاون وزیر آموزش و پرورش, کلنگ احداث مدرسه 15 کلاسه خیرساز برای کودکان اوتیسم در کرمانشاه به زمین زده شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، کلنگ احداث مدرسه 15 کلاسه اوتیسم زنده یاد احمد باباخانی با حضور سیدجواد حسینی معاون وزیر و رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور، مدیرکل آموزش و پرورش استان، مدیر کل نوسازی مدارس استان و دیگر مسؤولان استانی در محله دولت آباد شهر کرمانشاه به زمین زده شد.

مجید یزدانیان، مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه در این مراسم، اظهار داشت: کاری که امروز در کرمانشاه انجام شد، یک یادگار ماندگار در جمهوری اسلامی ایران و استان کرمانشاه است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: کلنگ احداث این مدرسه 15 کلاسه با زیربنای یک هزار و 35 مترمربع امروز با همراهی خیر نیک اندیش (باباخانی) با متقبل شدن 10 میلیارد تومان برای ساخت آن به زمین زده شد که این خیر بزرگوار به فکر این هم هست که یک مرکز رفاهی در کنار این مدرسه ایجاد کند.

وی با بیان اینکه این پروژه که برای نخستین بار در استان اجرا می شود، گفت: این مدرسه مطابق با ضوابط و استانداردهای ویژه کودکان استثنایی اوتیسم و با مشارکت و نظارت اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان ساخته و مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلنگ احداث «مدرسه اوتیسم» در کرمانشاه به زمین زده شد

کلنگ احداث «مدرسه اوتیسم» در کرمانشاه به زمین زده شد