مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 تیر 1400 ساعت 05:552021-07-05اقتصادي

ضدعفونی کردن شهر زیرزمینی تا عادی شدن شرایط کرونا متوقف نمی شود


نایب رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه گفت: روند ضدعفونی کردن تمامی ایستگاه ها و قطارهای شبکه متروی تهران و حومه براساس پروتکل های ابلاغی تا زمان عادی اعلام شدن وضعیت توسط ستاد ملی مقابله با کرونا ادامه خواهد داشت.

- نایب رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه گفت: روند ضدعفونی کردن تمامی ایستگاه ها و قطارهای شبکه متروی تهران و حومه براساس پروتکل های ابلاغی تا زمان عادی اعلام شدن وضعیت توسط ستاد ملی مقابله با کرونا ادامه خواهد داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی عبداله پور با اشاره اینکه سازمان بهداشت جهانی اعلام کرد احتمال انتقال ویروس کرونا ازطریق سطوح بسیار کم و حتی امکان پذیر نیست، افزود: با تمام این گفته ها همچنان ضدعفونی کردن قطارها و ایستگاه های متروی تهران و حومه با توجه به پروتکل های ابلاغی از سوی ستاد مقابله با کرونا همانند قبل انجام می شود و تا زمانی که ستاد مقابله با کرونا یا وزارت بهداشت و درمان آموزش پزشکی اوضاع را عادی اعلام کند، ادامه خواهد داشت.

وی تصریح کرد: بعد از گذشته حدود 17 ماه زندگی با ویروس کرونا بیشتر به مساله انتقال ویروس از طریق هوا و دستگاه تنفسی تاکید می شود و ما نیز از مسافران می خواهیم دستورالعمل استفاده از ماسک را در ایستگاه ها و واگن های مترو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضدعفونی کردن شهر زیرزمینی تا عادی شدن شرایط کرونا متوقف نمی شود

ضدعفونی کردن شهر زیرزمینی تا عادی شدن شرایط کرونا متوقف نمی شود