مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 تیر 1400 ساعت 05:102021-07-05بين الملل

الحشد الشعبی باید به پدافند هوایی مجهز شود/ وجود اسناد حمایت آمریکا از داعش


مهندس نصر الشَمَّری از وجود اسناد و ویدیوهای اثبات کننده پشتیبانی ارتش آمریکا از گروه تروریستی داعش خبر داد و خواستار تجهیز الحشد الشعبی به پدافند هوایی جهت مقابله با حملات جنگنده ها و پهپادهای دشمن شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، به نقل از مرکز ارتباطات و امور رسانه ای نُجَباء در ایران، سخنگوی مقاومت اسلامی نُجَباء در گفتگوی اختصاصی با شبکه انگلیسی زبان "پرس تی وی"، دولت آمریکا را صاحب سیاه ترین کارنامه حقوق بشری و بزرگترین ناقض قوانین بین المللی خواند و اظهار داشت: دولت عراق اگر در استیفای حقوق ملت و کشور ما جدی است، باید به دلیل حملات متعدد علیه نیروهای الحشد الشعبی و سرپیچی از مصوبه پارلمان مبنی بر خروج فوری نیروهای بیگانه، از واشنگتن به شورای امنیت سازمان ملل شکایت ببرد و سفیر آن ها در بغداد را احضار کند.

مهندس نصر الشَمَّری با اشاره به این واقعیت که الحشد الشعبی تحت امر فرماندهی کل نیروهای مسلح عراق است و در هیچ حمله ضدآمریکایی نقش نداشته است، یادآور شد: نظامیان اشغالگر از سوی گروه های مقاومت هدف قرار می گیرند.

مقاومت عراق همواره گفته که با حضور نیروهای بیگانه مقابله می کند و تا کنون مسئولیت عملیات های خود را نیز آشکارا پذیرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الحشد الشعبی باید به پدافند هوایی مجهز شود/ وجود اسناد حمایت آمریکا از داعش

الحشد الشعبی باید به پدافند هوایی مجهز شود/ وجود اسناد حمایت آمریکا از داعش