مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 تیر 1400 ساعت 05:052021-07-05ورزشي

پارک بانوان به عنوان اولویت پیگیری شود


مسئول امور بانوان فرمانداری شهرستان مطالبه بانوان اسدآبادی در مورد پارک بانوان را پیگیری کند.

- ایسنا/همدان فرماندار اسدآباد گفت:مسئول امور بانوان فرمانداری شهرستان مطالبه بانوان اسدآبادی در مورد پارک بانوان را پیگیری کند.

سعید کتابی در کارگروه امور بانوان و خانواده اظهار کرد: حضور بانوان در شوراهای اسلامی منتخب شهر اسدآباد ظرفیت و پتانسیل بالایی برای پیگیری مطالبه زنان این شهرستان برای راه اندازی پارک بانوان این شهر توسط شهرداری خواهد بود.

وی در ادامه با اشاره به نقش بی بدیل بانوان در جامعه تصریح کرد: توجه ،تقویت و توسعه زیرساخت های ورزش بانوان یکی از جمله مواردی است که باید در شهرستان به آن اهمیت ویژه ای داده شده و بانوان نیز به مقوله ورزش نگاه جنسیتی نداشته باشند و به ورزش اهمیت دهند.

کتابی با بیان اینکه بانوان باید خود را برای تصدی مسئولیت های بالاتر باور کنند، تصریح کرد: امروز زنان جامعه ایران اسلامی توانمندی های بالایی برای تصدی پست های مختلف از جمله فرماندار، بخشدار، دهیار و دیگر پست ها را دارند و اختصاص یکی از معاونت های فرمانداری ها به بانوان خود گواه این توانمندی آنان است، ضمن اینکه در رابطه با نداشتن دهیار زن در شهرستان اسدآباد دارای گلایه هستیم و باید بانوان روستایی در این زمینه نیز ورود پیدا کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پارک بانوان به عنوان اولویت پیگیری شود

پارک بانوان به عنوان اولویت پیگیری شود