مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 تیر 1400 ساعت 04:052021-07-05پزشكي

رسالت مراکز بهداشت دانشگاهها در ایجاد محیط امن ویژه فعالیت آموزشی


سرپرست سازمان امور دانشجویان ساختن یک محیط ایمن و سالم برای فعالیت های آموزشی و پژوهشی دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه ها را رسالت مهمی دانست که برعهده مراکز بهداشت دانشگاه ها قرار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از سازمان امور دانشجویان، غلامرضا غفاری در گردهمایی آنلاین رؤسای مراکز بهداشت و درمان دانشگاه های کشور که به میزبانی دانشگاه صنعتی امیر کبیر برگزار شد گفت: جامعه امروز بشری نسبت به گذشته با مخاطرات بیشتری رو به رو است و به تعبیر جامعه شناختی، یک جامعه ریسکی است لذا توجه به مفاهیمی مانند اصول بهداشت و ایمنی ( HSE) پیش از گذشته لازم است.

وی افزود: البته در کنار افزایش مخاطرات، توانایی انسان در پیشگیری و کنترل حوادث نیز افزایش یافته است و با برنامه ریزی و پیش بینی های علمی می توان به ساختن یک محیط امن برای زندگی، کار و تحصیل امیدوار بود.

سرپرست سازمان امور دانشجویان ساختن یک محیط ایمن و سالم برای فعالیت های آموزشی و پژوهشی دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه ها را رسالت بسیار مهمی دانست که برعهده مراکز بهداشت دانشگاه ها قرار دارد و این مراکز نیز روز به روز در این زمینه توانمندتر می شوند.

غفاری مراکز بهداشت و درمان را در صف مقدم مقابله با کرونا در دانشگاه ها دانست و با قدردانی از آنان گفت: ارائه خدمات با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسالت مراکز بهداشت دانشگاهها در ایجاد محیط امن ویژه فعالیت آموزشی

رسالت مراکز بهداشت دانشگاهها در ایجاد محیط امن ویژه فعالیت آموزشی