مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 تیر 1400 ساعت 03:452021-07-05ورزشي

نبود اسپاسر مشکل اصلی تیم های کرمانشاه


رییس هییت فوتبال استان کرمانشاه گفت: نبود اسپانسر مشکل اصلی تیم های ورزشی کرمانشاه به ویژه در فوتبال و فوتسال است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی محبی زنگنه بعد از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: در جلسه ای که با استاندار کرمانشاه برگزار شد پیگیری سه موضوع بازگشت راهیان به مسابقات لیگ یک در فصل آینده، اختصاص امتیاز تیم جوانان در لیگ یک و تأسیس آکادمی فوتبال غرب کشور در دست اجرا است.

وی افزود: رییس فدراسیون فوتبال قول مساعد داده است که تیم راهیان به مسابقات لیگ یک باز خواهد گشت و مالک باشگاه راهیان باید مدارک و مستندات کافی را در روزهای آینده به فدراسیون فوتبال ارسال کند.

رییس هیئت فوتبال استان کرمانشاه با اشاره به دلیل حضور نیافتن در جلسه با رییس فدراسیون فوتبال که با حضور استاندار کرمانشاه و مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه برگزار شد، تصریح کرد: استاندار کرمانشاه به همراه مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه برای پیگیری وضعیت بازگشت تیم راهیان در فدراسیون فوتبال حضور یافتند اما هیئت فوتبال استان کرمانشاه از این موضوع بی اطلاع بود و دلیل حضور نداشتن بنده همین امر بوده است.

محبی بیان کرد: برای تأسیس آکادمی فوتبال در استان کرمانشاه مقرر شده در دهکده المپیک کرمانشاه زمینی توسط اداره ورزش و جوانان است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نبود اسپاسر مشکل اصلی تیم های کرمانشاه

نبود اسپاسر مشکل اصلی تیم های کرمانشاه