مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 تیر 1400 ساعت 03:402021-07-05اقتصادي

آغاز ثبت نام کلاس های سوادآموزی کم سوادان و بیسوادان آذربایجان شرقی


معاون سوادآموزی آذربایجان شرقی از آغاز ثبت نام کلاس های سوادآموزی کم سوادان و بیسوادان استان خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی معاون سوادآموزی آذربایجان شرقی از آغاز ثبت نام کلاس های سوادآموزی کم سوادان و بیسوادان استان خبر داد.

اسفندیار صادقی روز دوشنبه در گفت وگو با ایسنا افزود: کلاس گذاری دوره سوادآموزی نیز از ابتدای مرداد ماه تا 15 دی ماه و دوره انتقال از شهریور ماه تا پایان آبان ماه سال جاری انجام خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: کلاس های دوره ی سوادآموزی در بازه سنی 10 الی 49 سال خواهد بود و طبق قانون تنها پنک درصد از حجم ابلاغی استان به افراد بالای 49 سال اختصاص خواهد یافت.

وی اظهار کرد: طرح های زیادی در سوادآموزی استان در حال اجرا هستند که می توان به آموزش عملی نماز، خواندن با خانواده، حلقه های کتابخوانی، رایانه، زنان و دختران عشایری و .

اشاره کرد.

صادقی با اشاره به این که همه طرح ها، آثار مثبتی در روند برگزاری کلاس های سوادآموزی داشته اند، افزود: طرح آموزش عملی نماز یکی از طرح های موفق و کاربردی سوادآموزی است که در همه کلاس ها اجرا می شود و سوادآموزان با احکام و روش صحیح خوانی نماز آشنا می شوند.

وی با دعوت از بی سوادان و کم سوادان برای ثبت نام در کلاس های سواد آموزی، گفت: کتاب های درسی و لوازم مورد نیاز سواد آموزان هم چون سال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز ثبت نام کلاس های سوادآموزی کم سوادان و بیسوادان آذربایجان شرقی

آغاز ثبت نام کلاس های سوادآموزی کم سوادان و بیسوادان آذربایجان شرقی