مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 تیر 1400 ساعت 03:302021-07-05سياسي

نگذارید پروژه جاده تراب -لنده-دهدشت تعطیل شود


دبیر پیشرفت نهاد و آبادانی شهرستان لنده از نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی خواستار شد تا با پادرمیانی معارضات مردمی را حل و نگذارد که پروژه جاده تراب به لنده-دهدشت تعطیل شود.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد دبیر پیشرفت نهاد و آبادانی شهرستان لنده از نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی خواستار شد تا با پادرمیانی معارضات مردمی را حل و نگذارد که پروژه جاده "تراب به لنده-دهدشت" تعطیل شود.

مرادمرادی پور در نشست کمیته برنامه ریزی شهرستان لنده اظهار کرد: پروژه راه لنده به تراب_دهدشت از سالیان متمادی در دست اقدام بوده و اتمام آن به عنوان آرزوی دیرینه مردم این شهرستان مطرح بوده است.

وی افزود:افتتاح این پروژه از جهت اهمیت های اقتصادی، سیاسی و اجتماعی وگردشگری برای مردم شهرستان لنده در اولویت قرار دارد، همچنین در پیشرفت وتوسعه این شهرستان از اهمیت قابل چشمگیری برخوردار است.

دبیرپیشرفت نهاد وآبادانی شهرستان لنده خطاب به نماینده مردم شهرستانهای کهگیلویه، بهمیی، چرام ولنده گفت:بنیاد علوی با اعتبار 22 میلیارد تومان پای کار برای اتمام پروژه جاده تراب به لنده -دهدشت است، اما به دلیل معارضات اجتماعی وکم کاری دستگاه های دولتی راه این پروژه به مرز تعطیل شدن نزدیک شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگذارید پروژه جاده تراب -لنده-دهدشت تعطیل شود

نگذارید پروژه جاده تراب -لنده-دهدشت تعطیل شود