مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 تیر 1400 ساعت 03:252021-07-05فرهنگي

جشنواره ای که در شرایط قرمز هم باید برگزار شود/ ریسک تعطیلی کرونایی


دبیر بیست و سومین جشنواره تئاتر دانشگاهی ایران معتقد است با وجود قرمز شدن شرایط تهران و حضور نداشتن مخاطب در سالن، این دوره از جشنواره باید برگزار شود و به تعویق انداختن آن ریسک بالایی دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمدام با تغییر زمان برگزاری مواجه و در نهایت با یکسال تأخیر و در تیر سال 1400 برگزار شد.

اما این اتفاق هم به راحتی میسر نشد و بعد از شروع جشنواره از 11 تیر، تهران وارد شرایط قرمز کرونایی شد که طبقه آن فعالیت مشاغل گروه 2 از جمله سینما و تئاتر تعطیل می شود.

رایزنی های دبیر و ستاد برگزاری جشنواره بیست و سوم تئاتر دانشگاهی باعث شد تا این جشنواره به فعالیت خود بدون بلیت فروشی و حضور تماشاگر ادامه دهد.

در چنین شرایطی انتقادها و گلایه هایی در خصوص اینکه جشنواره تئاتر دانشگاهی و به طور کلی تئاتر بدون تماشاگر بی معناست و باید برگزاری بیست و سومین جشنواره تئاتر دانشگاهی به بعد از تعطیلی های کرونایی اخیر موکول شود، مطرح شد.

مجتبی جدی دبیر بیست و سومین جشنواره تئاتر دانشگاهی ایران درباره اینکه چرا برگزاری این دوره از جشنواره به بعد از پایان تعطیلی های اخیر کرونایی موکول نشد، به بوده ایم هر موقع 2 هفته تعطیلی کرونایی اعلام شده شاهد تمدید آن بوده ایم و هیچ تضمینی وجود نداشته و ندارد که فقط تعطیلی ها به 2 هفته ختم شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره ای که در شرایط قرمز هم باید برگزار شود/ ریسک تعطیلی کرونایی

جشنواره ای که در شرایط قرمز هم باید برگزار شود/ ریسک تعطیلی کرونایی