مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 تیر 1400 ساعت 03:252021-07-05سياسي

مهمترین چالش و عقب ماندگی شهر صدرا در حوزه زیرساخت هاست


مهمترین چالش و عقب ماندگی شهر صدرا در حوزه زیرساخت ها، تامین دسترسی مطلوب به کلانشهر شیراز است و برای حل این چالش فزاینده 5 محور ارتباطی در دستور کار قرار گرفته است.

- ایسنا/فارس مدیرعامل شرکت عمران شهر صدرا گفت: مهمترین چالش و عقب ماندگی شهر صدرا در حوزه زیرساخت ها، تامین دسترسی مطلوب به کلانشهر شیراز است و برای حل این چالش فزاینده 5 محور ارتباطی در دستور کار قرار گرفته است.

خلیل حاجی پور در بازدیدی که با حضور نمایندگان شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره شرکت عمران انجام شد، گفت: پیگیری نمایندگان شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی نقش موثر و ارزنده ای در حل مشکلات و بهره برداری از پروژه های عمرانی در شهر جدید صدرا داشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی شرکت عمران شهر صدرا، او با اشاره به اهمیت ایجاد زیرساخت های حمل و نقلی و احداث مسیرهای دسترسی در شهر صدرا و اتصال آن به کلانشهر شیراز، افزود: موضوع توسعه زیرساخت ها، یکی از الزامات مهم رشد اقتصادی و افزایش رفاه عمومی است و بر این باوریم که مهمترین چالش و عقب ماندگی شهر صدرا در حوزه زیرساخت ها، تامین دسترسی مطلوب به کلانشهر شیراز است و برای حل این چالش فزاینده 5 محور ارتباطی در دستور کار قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهمترین چالش و عقب ماندگی شهر صدرا در حوزه زیرساخت هاست

مهمترین چالش و عقب ماندگی شهر صدرا در حوزه زیرساخت هاست