مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 تیر 1400 ساعت 03:202021-07-04پزشكي

علائم کرونای دلتا شدیدتر و مشابه سرماخوردگی است


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد با بیان اینکه ویروس کرونای دلتا مشابه کرونای قبلی است، گفت: اما علایم آن شدیدتر و بیشتر مشابه سرماخوردگی است، - ایسنا/چهارمحال و بختیاری معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد با بیان اینکه ویروس کرونای دلتا مشابه کرونای قبلی است، گفت: اما علایم آن شدیدتر و بیشتر مشابه سرماخوردگی است، این نوع کرونا سریعتر و بیشتر ریه ها را درگیر می کند و قدرت سرایت پذیری بالاتری دارد.

فریدون رحمانی در گفت وگو با ذایسنا با تشریح آخرین وضعیت شیوع ویروس کرونا در چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: شیوع ویروس کرونای جدید موسوم به دلتا در برخی از استان های کشور، لزوم رعایت دقیق شیوه نامه های بهداشتی را می طلبد، با کاهش موارد مرگ و میر ناشی از کرونا، عادی انگاری ها بیشتر و موارد ابتلا نیز افزایش پیدا می کند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد افزود: موارد مشکوک به کرونا با علایم بالینی متفاوت با ارسال نمونه ها به انستیتو پاستور تهران مورد بررسی قرار می گیرد، تاکنون مورد مثبت از کرونای نوع دلتا موسوم به هندی در استان گزارش نشده است.

وی با بیان اینکه ویروس دلتا مشابه کرونای قبلی است، گفت: اما علایم آن شدیدتر و بیشتر مشابه سرماخوردگی است، این نوع کرونا سریعتر و بیشتر ریه ها را درگیر می کند و قدرت سرایت پذیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علائم کرونای دلتا شدیدتر و مشابه سرماخوردگی است

علائم کرونای دلتا شدیدتر و مشابه سرماخوردگی است